söndag 5 december 2010

Susanna, hoppas det gick bra på din SAT!!


hade en lugn kväll med flickorna igår. gick och la mig tidigt tillsammans med snön.
och nu snöar det igen. vilken söndagssöndag.
lite senare ska jag träna tillsammans med jessica. har massa spring i benen som jag behöver bli av med, och ikväll är det sista danslektionen.

TVÅ VECKOR tills jullovet:
- vi flyttar
- jag får en kamera ÄNTLIGEN
- vi åker till småland ett par dagar till min farmor som jag inte träffat på ett halvår. saknar henne så mycket.
- julmat julgodis julkakor julmusik julpynt. i år älskar jag allt som börjar med jul
______________
tre j:n i mitt liv just nu och alla förvirrar de mig. den ena kan jag acceptera, den andras hjärna och kläder vill jag bo i och den tredje borde titta på mig precis som den natten jag blev förkyld av att sitta ute för länge och kyssas
/frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar