onsdag 22 december 2010

jag har ju missat några dagar, så här kommer lite snabba svar:

Mina drömmar
Jag har inte haft mardrömmar på väldigt länge nu. det är så otroligt skönt. dock minns jag ofta vad jag har drömt, och det är mestadels knasiga saker, så som drömmar brukar vara.

Min första kyss
I en rulltrappa på stationen i Hässleholm några minuter efter att jag hade mött Marco på perrongen.

Mitt favoritminne
Nämen ojdå så svårt. Kanske när jag, Julia och Josefin satt på backen utanför Sacre Coeur och målade akvarell och åt baguette med Babybel och kände oss sådär typiskt franska som det bara går.

Detta ångrar jag
Att jag följde med min släkt för ett "sista farväl" av min mormor. Jag vill aldrig, aldrig se en död människa igen, och jag rekommenderar inte det till någon.
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar