måndag 20 december 2010

ÄNTLIGEN ÄR JAG VARM!
dessa olika faser fick jag genomgå för att nå detta eminenta stadie:

1. ligga i soffan alldeles påbyltad + täcke och kasta sig hit och dit pga just kyla.
2. gå ner i källaren och plocka upp ett bärbart element och sätta sig på en stol med det mellan låren. värma händerna som vid en brasa.
3. mamma ringer och säger att jag måste gå ut med tibby. för att tågen från helvetet är försenade typ 2h.
4. skriker och gråter för att jag inte orkar gå ut i kylan, gå genom hela stan och sen gå hem igen.
5. gör det ändå.
6. blir varm.
7. blir mött av världens himla gladaste hund, så glad att han skriker och hoppar upp på mig när jag öppnar dörren.
8. blir ännu varmare av att bli glad.
9. kommer hem med byrackan och sitter nu här med ett suuupervarmt element och är nöjd mår bra.
/frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar