torsdag 16 december 2010

Dag 10+ Dag 11- Det här hade jag på mig idag+ Mina syskon

Igår hade jag på mig ett par byxor som jag fått en del komplimanger för och förfrågan över var jag köpt dom, men jag minns inte! Beigea harembyxor ungefär. I ett alldeles för tunt tyg. Typ linne.

Jag har ju en lillebror som de allra flesta vet, för jag brukar prata mycket om honom. Många av hans egenskaper önskar jag i min framtida man, han är; full av utstrålning men ändå allvarsam, ytterst talangerad (borde man inte kunna säga så? talanted fast på svenska?) inom ordkunskap, var dag blir jag och min mamma chockade över något nytt ord som flyger ur den ungens mun. Han är svartsjuk och lite ägande, vilket jag kan tycka är attraherande hehehh... hos nån annan än min bror då heeeeeeeh
Alltså helt enkelt världens världens världens mest värdefulla person för mig. Min bästa bästa vän som jag alltid vet kommer vara det.
_____________________________

Idag gick jag upp 09:07 och gick en promenad med Tibby i snöovädret, köpte fralla och croissant på Q8 och kokade kaffe. Låg och kollade på Musikhjälpen ett par timmar med en varm hund över vaderna över täcket som rullade runt och gosade till sig. Lite rastlöshet trängde in i min kropp men det gjorde ingenting idag, jag gick ner på stan och handlade lite grejer och tittade på ännu fler grejer.
/frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar