tisdag 28 december 2010

För att jag har inget bättre för mig
/Frida


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flög till andra sidan jordklotet och såg soluppgången tio minuter efter solnedgången. Det var den mäktigaste upplevelsen, i ett plan alldeles ensam högt ovanför atlanten.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ge nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Usa, Danmark.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Fler resor inom Europa.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Datum är inte min grej.
8. Vad var din största framgång 2010? Fick ett jobb!
9. Största misstaget? La alldeles för mycket tid på att tycka om killar som inte hade lika starka känslor för mig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
11. Bästa köpet? Fina nya kläder.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det första halvvåret la jag pengar på väldigt fel saker. Det andra halvåret la jag pengar på presenter till bra människor och kläder till mig själv. Och fika såklart!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Rebecca! Hon får mig alltid på bra humör. Och Markus Krunegård på KB i Malmö med Susanna och Kalle.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? All that you give- The Cinematic Orchestra, Strange Effect- The Kinks, Medeltidsmusik, Låt floden komma- [Ingenting], alla låtar med Markus Krunegård, Massive Attack och Portishead.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var ganska mycket likgiltig den första delen, sedan väldigt ledsen och sedan stark och glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Målat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med min mamma.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj.
19. Blev du kär i år? Ja, två gånger.
20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel.
21. Bästa boken du läste i år? Brott och Straff.
22. Största musikaliska upptäckten M.I.A
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En resa till New York.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nä.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Inget speciellt, åt jordgubbar och dog av hettan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite besvarad kärlek hade ju varit fint. Fast å andra sidan har jag blivit så himla stark och tycker om mig själv mer än nånsin.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Varierande.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vännooorr!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Adrian Brody och River Phoenix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar