onsdag 1 december 2010

fy farao vad jag avskyr det monotona bräkiga sättet tjejen i Made, just nu, 15.24, pratar amerikanska. jag säger inte att andra amerikanare pratar bättre, utan generellt är språket hemskt.
mina favoritspråk:
1. ryska
2. franska
3. svenska
_______________________________________

superultratrion Annie, Rebecca och Frida "glömde" svenskan idag och åt istället svampsoppa på fenix. där fanns bara två svampsoppor tillgängliga vid första anblick, därför kompletterades detta med gratis kaffe. de lyckades dock fixa en tredje efter det att jag så vänligt erbjudit mig att äta en caesaesallad för att vara min vän Annie till lags, dvs låta henne förtära denna ljuva svampsoppa som egentligen var min.

före resturangincidenten var vi på muséet och beskådade konst. konsten bestod av teckningar gjorda av flytande bläck föreställande träd och obehagliga scener, även enorma målningar av äggtempra (vår lärare lars favoritmaterial).

ajö.
/frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar