torsdag 9 december 2010

ALLTSÅ
jag skulle lätt anmäla min mamma till Årets Kock om jag visste att det fanns en sådan tävling!
När jag har kamera ska jag börja fota allt hon lagar, och försöka beskriva hur gott det smakar.

Dagens middag:

en liten skål med Lantchips Sourcream&Onion som aptitretare
sallad med gröna blad, avokado, körsbärstomater, groddar och purjolök, samt en utsökt dressing.
exklusiv, tunn skinka (som hon lärde mig namnet på men som jag glömt)viraderunt om en dressing med fetaost och soltorkade tomater. dressing ringlat över detta.
färskpasta med en gräddig krämsmak samt pesto.

det bästa är att detta inte ens är någon fredagslyx, utan det är bara en helt vanlig torsdag!
OBS:VIKTIGAST:
efterrätt: tryffelchoklad
alltsååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mmmmmmmmmmmm
/frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar