fredag 10 december 2010

Idag..har varit en inte så produktiv dag..(är det så man säger? produktiv?..säkert inte..jag börjar om)

Today, has been a not very productive day...at least for my Lincoln paper.

vi stannade efter skolan i 6 timmar.
Först jag, Sade, Damiyr, Mike, Och Sam (inte flickan Sam)
Sen, Jag , Sade, Damiyr, Mike
sen, Jag, Sade, Damiyr
Sen sen sen sen...
Jag, Sade, Damiyr, och Ben Benjamin.

eftersom jag hade min dator, så kollade vi på två Spongebob avsnitt, och skrattade så nästan tårarna rann!

Alla föräldrar var där uppe och lystnade på någonting om COllege...(säkert mycket viktigt...eftersom det gällde pengar)

vi snackade om sex, att vara hög, musik, hur det skulle gått till om vi hade vår egen ö (Frida, jag berättade om Jans lektion den gången jag sa att alla sjuka på Ön skulle dö!)
och timmarna fleww by,
och jag har fortfarande inte gjort det jag behöver för skolan!

men alt är bra, och alt är kallt, men inte i min sköna, varma säng.
/susanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar