onsdag 3 mars 2010

Denna långa gråa sörja

Jag har söndagsångest, stress och rastlöshet, abstinens och oro ilska och alla dåliga känslor man kan tänka sig,

ändå är jag glad.
För jag och min Viktor ska bo i en stuga i tre dagar helt ensamma, just när vintern är som mest här i Skåne. Vi kommer hem på nyårsafton och får antagligen en rolig kväll tillsammans, om vi inte gått varandra på nerverna och hatar varandra efter de tre dagarna dvs!!

Vi ska äta god mat, dricka vin, gå promenader, gosa med alpackor, åka pulka (eftersom jag BESTÄMT att det ska bli snö!!), måla, fotografera, lyssna på musik och bara njuta av varandra.


Det är nära nu,
stå ut.

Imorgon ska jag framkalla mina bilder, det ska bli så spännande att se. Publicerar dom antagligen här sen.

Mörkret håller i sig och Sanna är bättre på att skriva här än jag, men jag ska försöka skärpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar