måndag 22 mars 2010

Anonomys

Hej,

Du känner inte mig als..eller kanske du gör? och kanske du också tittar efter mitt namn, eller grejor som jag skulle kanske vara interesserad av...
Jag är inte als bra på att skriva brev som jag vet kommer bestämma så mycket i mitt liv...men jag är inte heller så bra på att skriva brev...eller jo det är jag..men inte skicka dom!

Okej..jag börjar om igen.
Du kanske känner hur nervös jag är...
Okej. Nu börjar jag om.

Du verkar vara helt underbar, och prattglad, musikal, klok...listan tar aldrig slut..men jag vet inte heller hur jag ska säga det på svenska..på samma sätt som jag tänker på två språk, så tänker jag både negativt och positivt...och tyvärr hamnar du i en negativ kategori för mig...du måste förstå att jag önskar du inte gjorde det..och kanske en fin dag , kommer jag visa dig mina kännslor på alla möliga sätt. I en park, på en filt, med solens varme på bar armar.

JAG bara önskar att du skulle verkligen se detta, och att du skulle veta exact vem jag va, och vem den speciella DU va..

Jag bryr mig inte om dina fula sidor, du är en dröm för mig, och dom här kännslorna händer inte mig så ofta..så jag mår bra även om jag inte får krama dig, och låta dig varma mina fötter när jag frysor som mest.

Jag , Jag , Jag blir nervös med tanken . Bara tanken att du skulle prata med mig, eller kyssa mig. Krama mig.
men jag vill alt detta. och jag vill älska dig.

Varför kan det inte va du som jag träffar på ute på torget?

Jag ska läsa franska noveller med tanken av dig, och älskar dig. Även om du inte vet vem jag är.
Godnatt Lovechild

Susanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar