lördag 8 maj 2010

Så jag har inte ätit ordentligt på en vecka.
Smakerna är ejexestensiella och jag låg i det mörka rummet, sur rädd för att det ska bli som förr. Svällde svalde sval och tänkte på incest och knep

Det är lätt att ha på sig en mjuk kofta. Det är mjukt att ha på sig en lätt kofta. Det är lätt att koftan har på sig mjuka mig.


Jag kom på mig själv med att gå med axlarna uppdragna men fick inget svar då jag frågade varför till min kropp. Det är spänt tension attention testosteron norrsken och jag drar åt alla håll drömmer om han som ligger bakom mig och håller fast mig runt halsen, fassssssst. Stor som en björn stark och mörk. Brun. Vill återförenas i mina leverfläckar
rivsår
Där kan vi bada.


Jag var 7 år och satt på biblioteket vareviga rast missade därmed lärdomen om hur man busar och skrattar tills man kiknar. Böckerna var min luft och när klockan ringde gick jag över det lilla torget till skolbyggnaden tappade pulsen
Detta fortgick till en ålder av 14.
Sedan började jag smaka på
V E r K l i g h E t E N
och gick långsamt överstyr.

Nu detonerar.
var Finns jag?
Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu UUU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar