tisdag 4 maj 2010


Det bultar inuti mig, en molande värk i mina armar men jag vet att det kommer inifrån, inifrån min kropps universum där inga väggar utgör slutet, där allt har en början och evigheten tar till
Och ja jag vet, jag vet att det bara är jag som kan utforska mig för det är min uppgift
är det inte därför man lever?
Jag menar, tänk om alla kunde hyra en rymdraket och åka ut i universum, the infinity, utan att betala ett öre och utan att gå någon som helst utbildning
Hur spännande och exotiskt skulle det vara då?

Hej, detta är Vingresor som skriver.
Vi har ett erbjudande som går ut i maj,
om du köper en resa till Cypern så får du en resa ut i oändligheten på köpet.
Försäkring ingår, om du inte hittar hem igen hämtar vi dig.
Allt detta för endast 3495 kr.
Var vänlig hör av dig inom en vecka,
och kom ihåg,
du är speciell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar