söndag 9 maj 2010

Det enda jag kan göra är att skriva utan att titta på mina ord, krydda tillvaron med små händelser av ironi och jag är fysiskt
frustrerad jag vet,
det är en petitess ett problem av i i i i ilandssorten. På torsdag vill jag helst åka till dig ta en eller två eller tre och försjunka ner i medvetlösheten där jag inte förut har befunnit mig. Med dig liggandes vid mina fötter som en hund som jag kan befalla, DU ÄR INGENTING

Special Needs Special Needs.
Bara min katt brukade jama sådär. Se sanningen i sina smala pupiller och idag låg det en liten minimal död kyckling i tunnlen, det vände sig i min mage av blotta åsynen och jag undrade hur den hade kommit dit för
så försvarslös så klen, lilla vän hur ska du överleva?
Nåja. Det gjorde han inte.


Håll om mig håll OM MIIIIIIIIIIIIIIIIG,
Det tär jag fräts sönder HERREGUD JAG TRODDE ÄMNET HADE FÖRSVUNNIT UR MIN KROPP, MEN DEN ÄR FAST FÄSTING HAR BILDAT ETT FÄSTE, LÄNGTAN av ett hus
ute i ödemarken där vi kan gömma oss GÖMMA OSS GÖMMA OSS varför ORDNAR ingen det då`!!!!!!!
MITT tålamod ÄR SLUTtttttttt finitooooooooooooooo
jag vill knulla ok
ha ha där ryckte du till!
bli slagen slå slå slkå slås slå slå slå slå slå slå slås lså som du gjorde du som börjar på J treat me as as as as a thing, ochhh aAAAAAAHHHHHHJK ja .
grått trägolv rått trägolv grått trägolv
DU måste vara artig! VAR ÄR JAG. HÄR ÄR JAG HÄR HR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar