söndag 2 maj 2010

Mmmm, jaaaa, joo det ska nog gå bra... mmm ja jo.. nämen där serrru! Sa ju det. Ah Ja Ja Ha (jakande blandat med skratt, nivet sådär som 40plusare gör).
Spelar spelet spelriktigt. Har nyligen spenderat alla mina pengar på att upptäcka kallpratets hemlighet. Söka den mest svårfunna källan och dricka dess kristallklara vatten. Jag ska klara det utan hjälp. Dina armar är onödiga i detta nyskapande spektakel.


Det jag föredrar idag och 4 dagar <---- BAKÅT är att skriva i mitt vakuum,
-Mamma, jag är fast i en slöhet och det blir flera sekunders påläggning på alla mina reaktioner, att gå i mataffärer utvecklas till ett trauma. Jag SER inte längre, saker går mig förbi i en takt som är för snabb.
-Jamen Phrida vad har du ätit idag?
-Inget

Se-det-komiska
Mammor är alltid alltid kloka. Och lagar god mat!!!!!


Kanske skulle du flytta in? Jag har en källare, du har en ryggsäck som ser ut att välta dig, brotta omkull dig men du står emot. Hur länge orkar du?
Jag kan laga mat åt dig var kväll, och smaka på den innan så att den inte är för varm/kall/kryddad/mesig.
Vad sägs?
Det är en stor uppoffring jag gör, för sist jag lagade mat var för drygt ett år sedan.
Din del av dealen?
Jo, se alla filmer jag vill se med mig, var tyst undertiden och bemöt mina funderingar efteråt med medmänsklighet. De kan vara ostämda och irrelevanta, men
dom är fortfarande mina funderingar.
Göm dig under täcket!busa kittla skratta smutsa slicka skoja viska
mig en Smak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar