fredag 9 april 2010

idag vaknade jag av ett ekande mantra ute från vardagsrummet, klockan stod då på 07:43. det var min mor som utnyttjade den stillsamma morgonen till att få i sig sin dagliga basis av någon sorts meditativ aktivitet.
min första tanke när jag slog upp ögonen var att det är ju faktiskt påsklov, jag KAN inte stiga upp såhär pass tidigt, det går inte för sig. förnuftet lydde mig i en ungefärlig halvtimme, och jag lyhckades återvända till drömmarnas land, men sedan vaknade jag ytterligare en gång, denna gången av ett obestämt illamående. det försvann dock av ett par rejäla smörgåsar.

hop3 ur m0RRning hz b33n gr8

1 kommentar:

  1. Jag känner sympati med din mamma! Jag har börjat följa någon sorts blandning av kundaliniyoga och praktisk kabbala där mässande ingår! :)

    SvaraRadera