måndag 19 juli 2010


När pappa är borta en vecka sedan mamma tre dagar äter jag ägg och går omkring naken som den dag jag och den rödhåriga flickan badade i Smålandskogen jag var rädd
för henne kunde inte det sociala spelet. Minns att hon hette något på M. Eller H. Mitt hår torkar av sig självt och det är rent här, rent för stunden.men inte varar denna stillheten länge till, snart överger jag huset med min plötsliga försvinnelse jag behöver
casha ett vitt linne låna böckerRrR (så att husets tystnad sällskapar mig i min fysiska silencieux, medans tankeverksamheten bryter sig loss) lämna filmrulle från N.Y.C. =som jag saknar storstaden stressen och alla de som är som jag.

Här är jag och Emil på Kristianstadsgagagarna (ack, största händelsen här i Göinge)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar