söndag 25 juli 2010

så här sitter jag nu. i ett dystert boende i skooone, tvljud och dött.förbereder mig psykiskt inför den kommande omställningen-->arbete. planerar att gå till ide till hösten-. att proppa ip0d:3n foll me musik för alla sinnesstämningar, tjocka stickade plagg ochsåochså böcker puderrosa.varma skor.simma.FLYGAisoleraSmaka.
nu blir det barraraa ord återigen.
nu ska jag bada o fläta håret fixa lockar fläta flugor
nu är ja varm och ja det kan va 14 grader celsius i juli + regn + promenader med min terrier.
sus youre in my fruitheart
jesska. tjajen det är få som gör mig så lykkkligg som du. en riktig pingla äru, rakt o snett igenom. har väl aldrig vatt den som vatt den som vatt den som värdesaatt vänskap sådär värzt högt, men nu har jagöppnat ögonen och till vem skulle jag vända mig om inte dig gommzz-.haha o så roligt vi har det asså. dör. sakta. !!11 hahaha



1 kommentar:

  1. PH/FFFFrida dåå! :D Jag är så glad för att vi verkligen kom ut på vår resa genom Skånes rike, det känns som att den har bidragit ganska mycket till att vi kommit varandra närmre :) Fast det har vi ju varit ganska länge iofs :)
    Känns som att du är den enda av mina vänner jag kan va med flera dagar i rad utan att tröttna. Haha.
    <3

    SvaraRadera