måndag 7 juni 2010

listen to the song and learn to play along lapadaabadaaa

smörsmak och skoskav, rökskak och lövkap.
Tibby har hållt sig tätt intill mig sedan jag sökte skydd från regnet, han käkar gräs och flinar glatt åt alla små kryp som krossas mellan vargtänderna. Jag drar ett batteri längsmed handleden och låter strömmen strömma mina blåband svarta. Här ligger ett påskägg från påskas och undrar när påsken skall komma åter. Det är nu en lång tid sedan dessa gator blev pinade av hästdragna vagnar och skolösa fötter.

Melankolin är inte som den brukar utan tillreds nu med hjälp av kvittrande kvällsfåglar och en upprepande melodi från reklamen på tvn. Alla saker, de små ting som omger mig får sin tid i rampljuset och lusten är bottenlös. Hamnar i ett tidsmellanrum bara de små partiklarna i min munhåla får plats i, snusk.

Mittemot kiosken emellan hållplatserna. Dritt dratt drull rullaomkullfull. smutta på vätskan. bit i läppen.

LOFFFFRUMPNISSEDUDRARIMISSEKISSEKATT JAG AVGUDAR.DIG.
33333333333333333.
3333333333333.
33333333
3333.
3..

Det skall bliva gudomligt bra. Du o ja h3h3h3h3h3h3h3 gårdasvin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar