måndag 28 juni 2010

Denna eftermiddag luktar citronvatten och kycklingben.
Sömnen luktar som om den inte fanns, ja jag har varit vaken sedan 23:20 igårkväll och planerar att vara vaken länge till. (Hur vaken man nu kan vara i det tillståndet.)

Letade efter Brott&Straff men hittade ett par harembyxor på rea, drog ringarna genom lervattnet och pratade med en man där jag satt
ensam framför scenen med solen på min ovänliga rygg. Hans pudel slog sig ner vid mina inåtvända fötter och visade sin tunga lite nätt. flämt flämt, sa den.

Sedan hittade jag min far på en bänk han åt pasta han drack pepsi max han sa att jag ska hålla hårt i pengar o lera

Stack upp en sticka i vaginan och förmedlade kunskap åt Kvinnorna


Och nu sitter jag här renrasig och rustad för vad som komma skall. Må det vara en vääääääälsignelse. Sug på mina röda fingrar ikväll ja gör det ja gör det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar