söndag 27 juni 2010

Jag tycker inte om att skriva
egentligen.Men för er skull mina kära kära kära kära apor gör jag det!!!!!!!!!!!!!!!! ni som längtar, trånar,,rrrrrrrrrr var dag efter mina faaaantastiska ORD



Ny
Nytt
N.Y.

Atchooooooo PROSIT
också var jag där mitt i storstadshändelserna och etablissemanget korruptionen Dunkin' Donuts
Ja mitt i smeten såattsä- -. Drog upp tesammans mä min vän Susanna nivet hon som oxå skriver här på bloggah när hon har lust/tid/tid/tid/men jag tycker hon ska ägna sig åt annat mer livsviktigt för hennes livsglädje måste spridas till andra,
precis som hon drog upp mig ur mig själv.
Förmodligen har hon inte den minsta aning om hur tacksam jag är henne. Inverkan :
- Positivitet, Ironi, Kunskapstörstande, Duktig På Historia, Kvicktänkt, Kraftfullaste Sångrösten, Humor Humor Humor, Uppmuntran och Ständig Full Förståelse För Mig.
Susanna, duskulle bara veta du skulle bara veta vad du ÄR. Du är en sann dröm, Susanna . Starrrrrrk, och så intelligent.
Dig kommer jag behålla så länge jag bara får!!!
(det allra sötaste med dig är hur du sover, alltid alltid med täcket över huvudet och täckt av täcket i alla hörn och vrår och dina söta snusningar och andningar och tangnisslingar.)

träffade männiksor som brinner, som är tända av ny:s låga och tar subway var morrn för att dansa mag/stepp/jazz/hiphop/salsa,. träffade schrooomfransyskan träffade
svenska Emilie som charmade mig med sin rödbruna page och förföriska dans, träffade brunt smålockigt hår med röda manchesterbyxor som irrade omkring i sig själv och riktade sina mörka rådjursögon mot omvärlden.
Och Hela tiden ville jag smaka mer, dra tungan längsmed tunnelbanerälsen och känna smutsen. Verkligheten under mina såriga fotsulor.
Jag drog ut kontakten till mitt jag och samlade upp kackerlackor som kära vänner, allt för att komma närmre. Ge Mig till Känna inför Detta Landddddd, denna mark som tillät mig att erövra allt som erbjöds.
Jag åt James bond i bryan park och jag snodde en del av solen på long beach, Jag smälte ihop med utsikten från sams lägenhet i Brooklyn över bridge:n,
och jag log för mig själv i rummet med 15 andra personer i mörkret i småpratet på det främmande/välbekanta språket.




Hemma (vad är hemma jag tror jag är hemma där jag är för tillfället) igen och betygen har kommit.
MVG i de estetiska ämnena +samhälle o svenska resten vgvgvgvgvggv
NU BLIR PapPPaPa GLAD "lilla gumman"!!!!nöjd behöver prestera behöver få godkännande från kunskapskällor. behöver stimuleras.

simulera dig med mig IMORGONNNNNNNNNN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar