söndag 31 oktober 2010

(varning: fETT JÄVLA EMOINLÄGG)

jävla idiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooooooooooooooooooooooooooott JAG HATAR DIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHARATKAFRJMKDSL,.GMFDS OKLV.,RJ KM,GR
E JKGL,REFOJGLÖRKJDF OÅLGÖ-KDF,GP ÖREKD,0GFPO4ÖLIRK403ÅPÖFLKSDPFÅÖEELKFL
EGIREKG'OÅLRKGPÅÄÖER GK

HON ÄR
FUL
ÄCKLIG
RÖVIG
APIG
APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

OCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VAFAAAAAAAAAAN SNART HAR DU VÄL OCKSÅ NÅN
ALLA.
TILL OCH MED DU
TILL
OCH MED
TILL OCH MED
JAG ÄR ENSAM
ENSAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

men jag känner mig aldrig ensam mer än när jag kommer över lite onödig information som jag gärna skulle klara mig helt OCH HÅLLET utan

tacka vet jag mina vänner.

hatar cpiga ledsna inlägg i bloggar, det är så sjukt tråkigt för andra att läsa
men jag behövde fan skrika lite i skrift också

Härnäst:
En fin berättelse och lite bilder och en film från helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar