söndag 24 oktober 2010

mina läppar är lila och jag har fått munsår. sov djuuuuupt inatt, vaknade inte ens av att någon ringde fastän att mobilen låg fem cm från örat. ändå känner jag mig inte riktigt utvilad, men mamma sa att jag har förkylningsögon.
vi var som sagt hos anna igår och det var roligt, mest roligt när alfred och stefan förvandlades till grottmänniskor och jag och bella inte kunde hejda våra skratt. sen kom en riktig dansk, sen ännu en också en till! dom var syskon visade det sig, men just i stunden förstod jag ingenting.
efter en stund gick vi till julia, där dom satt och spelade ett spel som påminner om tekken. så två kvällar i rad har jag nu suttit och tittat på en skärm där diverse krigskämpar i skojiga utklädnader slåss mot varandra...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar