torsdag 7 oktober 2010

jättefin dag. ändå. trots allt. efterallt. efteråt.

en låt har fötts till världen, denna låt råkar vara tillägnad mig. jag smälter smultronmjukt när jag lyssnar på den.


7/10-10, dagens upplägg:

.idrott, vi spelade volleyboll men dansade mest
.franska, jag och annie visade våra familjer på facebooken och låtsasforskade lite om rwanda
.lunch dränkt i vitlökssås
. hoppade svenskalektionen och utsatte oss själva för sjukdom då vi placerade oss på fenix gämda i filtar och cigarettrök
. mörkerrum i 180 minuter och sedan:
. asrövpanik, jag och rebecca, vilket ledde till kedjerökkkkrekord 2010 på sjaskbetongramp och skrik skratt gråt om vartannat...herregud
. filmklubb DONNIE DARKO
. burgerking med mamma och hennes belovade och sedan:
. hem le och le och le och återigen

lyssna på låten som består av vissel och sensuella inslag rytm rytm knaster .. mmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar