måndag 25 oktober 2010

det har hänt sjuka grejer idag, men det är alltför intern humor för att ta upp här.
jag och rebecca har iallafall nästan sytt klart våra sparkdräkter, och vi ser ut som gigantiska bebisar i dom, eftersom båda två är en bit över medellängden. 1.77 respektive 1.79. men mysigt är det, garanterat.
på tåget hem satt jag och funderade på om jag skulle orka ta mig till gymet eller ej, och bestämde mig för att det skulle jag orka. det visade sig vara ett utmärkt val, jag sprang 3 kilometer och gjorde en hel del magövningar. det plus dansen igår resulterar i att min kropp, speciellt magen och låren, kommer gotta sig rejält inatt och jag förväntar mig inget annat än en intensiv träningsverk imorgon.

nu ska jag skriva önskelista minsann! min pappa jobbar med deklarationer och tjänar skamset mycket på att jobba lördagar då och då, så i år blev det tydligen lite extra glassiga presenter till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar