måndag 4 oktober 2010


Jag tycker så synd om mig själv idag, utan någon rätt. Jag är täppt i näsan och luktar förkylning, där fick man tji för att man satt ute två timmar i lörnatt.

Dessutom fick jag ingen ordentlig sömn inatt heller för vår lägenhet har blivit invaderad av möss.. och jag är så äcklad, så förfärligt spyfärdig när jag tänker på dom små kvicka satarna. Känner att en fobi håller på att utvecklas, och jag som alltid hånskrattat de som ryggar tillbaka vid blotta synen av en råtta/spindel.

Vi var i Gittes tygaffär idag på textilen, valde tyg till det vi ska tillverka på dessa gemytliga lektioner.
Jag och Becca ska...göra....varsin..ONEPIECE Ahahahh. Jag fick snilleblixten när jag vandrade bland alla mysiga fleece- och plyschtyg. Tänkte: Pyjamas.. nattlinne.. SPARKDRÄKT!! Dressen kommer vara himmelskt mjukt plyschtyg från topp till tå, bokstavligt. Den skall även täcka fötterna, med sockiplast-plast under fotsulorna. FATTA MYSIGT DÅÅÅÅÅÅ!111111111 jag valde ett puderrosa tyg och Becca ett lila med traktorer på ><3<3<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar