söndag 26 september 2010



Varför tycker jag det är så himla tråkigt att skriva, här? Varför känns det som en omöjlig prestation att få fram ett läsvärt stycke, här?

I drygt en vecka har min dator saknat laddare, vilket har lett till att jag fått använda vår uråldriga stationära DELL. Jag kan därför inte använda mitt favoritprogram Lightroom och kan inte heller använda datorn på nätter, då DELLen står i min brors rum. Detta minskar min redan begränsade datorkreativitet. Jag kan inte heller drömma mig iväg med björnen.

Söndag och jag ska till min pappa för första gången på två månader. Han har ifrågasatt detta, eftersom jag har bott hos honom varannan vecka sedan skilsmässan, och han känner sig lite förbisedd. Innan jag släpar mina tunga väskor dit så ska jag, Marina och Stephanie sprattla loss på afrojam, någon kurs Medborgarskolan anordnar för en större summa pengar.

Jag var på maskerad i fredags i Kristianstad hos Rebecca med Frida och hennes pojkvän Rasmus. Vi tog 23:23 tåget till Hässleholm, varifrån jag tvingade mina ömma fötter att fortskrida mot rondellen vid Linnéskolan där Jessica och Max mötte upp mig för att ta mig till Annas kollektiv där det anordnades fest med gamla vänner. Jag vart också full för första gången på två månader och det kändes bra att cykla hem i åska och regn med mamma på pakethållaren, vingel vangel ving.

Idag har jag änsålänge varit ute vid Hovdala med Bella och mamma på skördefest, sedan körde vi ner och tittade på huset som byggs och sedan övningskörde jag en stund. Det är alltid mysigt att träffa Bella nu när hon inte bor här, mer kvalitetstid. Sedan var jag och tränade 40 min och nu fick jag nyss ett meddelande från Marina "ahhh vad pepp jag är".
SÅ HEJDÅ
BRA UPPDATERING OM MITT LIV JA
/FRDIDIIDIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar