måndag 6 september 2010

försöker förtränga brunsvarta lockar och brunsvarta ögon men
lockar återvänder STÄNDIGT
lockar lockar lockar lockar vad vill ni? virra väck mig i världen? trekvartsbyxorna nådde aldrig längre än till knäna. och gulbrun trycktisha.

youve got this strange effect on me
and i like it
you make my world seem right
you make you make

OH YES youve got this strange effect on me and i like it


jag gillar inte engelska. inte alls. det är ett förbrukat språk. därför består min ipod av svenska om man kunde översätta ipod till svenska skulle jag redan ha gjort det. det ligger ett nyruttet äppel bredvid mig, jag åt det för någon timme sen när jag låg på mammas höga säng och läste. nu känner jag min fjantigt inspirationsfri.

Ja jag talade ju om hår förut. Jämt var det bruna ögon och bruna lockar hos alla de hundar jag tog in från gatan och värmde vid min barm. Nu har jag hittat den största cocker spanieln jag nånsin mött, han ligger i min stökiga säng och glor på mig med sina blåa glesa ögon. Tänk, blå. 96.1 gör att han är beskyddande men snäll, pappan dog vid 13 månaders ålder och mamman flydde med sin hingst.
jag har en cockerspaniel nära hjärtat
jag har en ungvarg nära hjärtat
jag hade en valp nära hjärtat och dessförinnan en afghan med lockig päls


650 kronor. Mina armbågar kliar på kvällarna. Valerie närmar sig
"hej jag heter ermin jag tränar kung-fu min kusin eller nej mnin frus kusin har likadana drag som dig i ansiktet mycket vacker"

"dina drag är karaktstärsfulla. sättet dina kinder formas när du ler"

wanna laynextto you
BRYSSEL
Salvialaan
jag vill.vill jag.jag vill.vill jag.jag vill

bror och mamma på vardera sida lyckllig.
16:14 ingen på kontoret nähä hahahaha soc skiter i mig skiter i alla andra plus mig. ynkliga värld vad fan ska man med hjälp till!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag smutta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar