söndag 19 september 2010

Jag sitter i min lillebrors rum. Han läser Cosmopolitan, senaste han sa: "Vädurar är bäst på att ha sex tydligen.. då kan du få ihop det med ADAM ;););)" (Adam är Stoffes 15åriga kompis och jag känner redan hur lusten ÄR DÄR)
För övrigt citerar vi reklamslogans, "SURFAR PÅ MITT EGNA VIS" och jag satt i drygt tre minuter och sa "ACTIVIA" på minst 20 olika sätt, med 20 olika betoningar. "ACTIVI JA" "JA, TILL ACTIVIA" "ACT I VIA". Min ljudnivå blev högre och högre tills den var outhärdlig. Då fick jag ett HYSSCHHH från Stoffe som spänt tittar på Valvakan.

Jag var på caféet idag igen. Vi hade många kunder och fullt upp och det är alltid roligt. Innan dess tränade jag en halvtimmE (gud förbjude de som säger timmA) och cyklade muntert genom staden till kneget....hhhhhhh

AJÖSS AJÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar